Monday, August 11, 2008

kenapa saya menulis blog???


firstly,mesti nak kena intoduce myself dulu...kang takde sape nak baca blog ni..ingat senang nak create blog nih...sehari suntuk belajar dengan cikgu yg bertauliah..well,cikgu azmie..thanks a lot..nanti saya belanja abc...xyz pun boleh..hehehe...kepada blogger yg dah ada byk experience, harap boleh membantu saya untuk sama2 menyebarkan informasi kepada semua pungunjung blog...chewahhh...ayat power tuu...dah lari topik ni...


well,kenapa saya menulis blog? satu soalan yg saya sdr pun tak yakin dgn jawapannya...tapi yg saya tahu,saya suka menulis..apa yg terlintas di depan mata,saya akan buat andaian and saya tulis...hmmmm...cam bagus je bunyinya...takde la...


apa pun,saya harap blog saya ni akan dapat sambutan yg hangat...aik,cam promosi album je...insyaallah, semoga misi saya utk menyampaikan kebenaran tercapai...cayuk2!!...aja aja fighting....sokongan semua pembaca amat saya hargai....

4 comments:

Sheikh said...

salam ! wow...dah mula melangkah... masukan shout mix box mudah traffic tinggalkan message !

~Cinta Cukulet~ said...

salam...huhu teruskan usaha chaiyuk2. langkah pertama sudah bermula, usah menoleh ke belakang lagi.

Akak said...

Salam...

Salam ziarah & salam kenal..

Hehe akak singgah nak baca, cepat2 tulis tau..

Ibnurashidi said...

Salam..

Kenapa saya menulis blog?anda blh ke artikel link dibwah..mungkin ada pendapat atau pndangan bernas untuk diperkatankan?..silaa..

http://ibnurashidi.blogspot.com/2008/08/warna-warni-dunia-weblog.html